Thursday 11 July 2013

Imissyou Bie :'(

Hai and assalamualaikum :) Korang puasa tak? Baguslah kalau puasa. Yang tak puasa tuh nanti ganti balik tahu? :* Hari ni hari yang kedua kita puasa. Alhamdulillah aku still penuh lagi ^^ Sepanjang dua hari puasa ni, aku tak rasa haus pun cuma lapar jeh. Kawan kawan mengadu cakap haus. Hehe kesian korang :) Nak tahu kenapa aku tak haus? Hah sebab setiap malam aku akan minum satu botol besar air. Hahaha banyak kan? :D Sebab tuh lah aku tak haus bila pergi sekolah. Aku dah simpan banyak air dalam badan :) Ikut lah cara aku ni confirm tak haus. Insyaallah :)

Okay sekarang aku nak cerita pasal hmm my boyfriend :) Serius aku rindu gila dekat dia :( Minggu ni tak dapat text pun. Dua dua takde kredit. Aduh pishang betul :3 Nak tunggu dia online? perh memang berjanggut lah jawabnya. Maybe dia busy kot. Biasa lah kan? budak pandai ann? :p hahaha. Arhhhh! rindu dekat dia sangat sangat! :'/ agak agak nya dia rindu dekat bambam dia ni tak? tengok macam tak rindu jeh. Hahahahahaa memandai jeh aku ni :3 Entah entah dia rindu dekat aku setengah mati mana tahu kann? :D Cewahh xD

Hmm hmm hmm sebenarnya kan hmm hmm hmm sebenarnya... Hmm saje buat saspen xD Sebenarnya hati ni ada lah jugak cakap TERINGIN NAK BERBUKA DENGAN DIA. Hahaha nampak? :P Hmm yup memang teringin pun tapi bila fikirkan balik maybe tak dapat berbuka dengan dia :/ Yelah bila nak jumpa? Sekolah dah lah lain lain. Kalau dia balik sini pun, dia kena tolong family. So takde masa. Hmm sokay lahh. Lupakan jeh lah niat dekat hati ni :') Buang jauh jauh. Nyahhh kauu! :'D

Blaablaablaablaa~ Dah abaikan yang atas tuh :) Tak penting pun. Bie, sayang rindu bie :( Nak text tapi kredit takde. Hmm terpaksa tahan rindu dekat bie :'/ Bie rindu dekat sayang tak? Macam tak jehh. Ececehh sayang gurau okayy? :D Sayang tahu bie pun rindu dekat sayang kan? aummm ^^ hahaha. Okay lah dah mengantuk ni. Bye bie. Assalamualaikum bie :) Sayang bie :*