Sunday 7 July 2013

Something i want :)

Hai you all :D Hihi sebenarnya aku tengah bosan ni. Tak tahu nak buat apa :/ So dalam otak cakap nak update blog. Tuh lah aku update ni. Hmm takde topik lah nak cite. Hmm apa erkk? Hmm okay dapat idea :D Aku nak cerita pasal something yang aku teringin dari dia :) Hmm orang couple ni ada yang sweet sweet kan? Ada yang sampai jeles kan kita. Apa yang diaorang dapat, kita rasa kita pun nak jugak kann? Yee aku pun macam tuh jugak. Teringin nak dapat pemberian dari dia :') and something yang aku nak :)

Something yang aku nak adalah:
1: Aku nak hati dia sepenuhnya :*
2: Coklat cadbury yang besar *mengada xD*
3: Nak giant bear. Bila rindu boleh peluk, bila marah boleh tumbuk xD
4: Something yang boleh dipakai. Dia ada satu, aku pun ada satu :)
5: Nak otp dengan dia lelama. Aza otp sampai 2jam. Nak jugak boleh? :/
6: Nak meet dia and makan face to face. Lol xD *kang aku yang malu :3*
7: Dia belanja aku makan. Muehehee :3 *saje tambah*
8: Nak dia sayang aku selamanya :)
9: Nak jadi milik dia sampai akhir nafas :'D

Awak, boleh tak tunaikan permintaan saya? Hmm susah jugak nak tunaikan sebenarnya. Saya tahu :)