Saturday 6 July 2013

not in mood :/

Hai semua :) Sihat tak? hmm alhamdulillah kalu sihat. Yang kurang sihat tuh pi makan ubat ehh? :) Okay hari ni 6/7/2013, aku tak berapa ada mood. Nak tau kenapa? SEBAB AKU TAK DAPAT JUMPA DENGAN BUNCIT AKU :'( hmm bengang plus sedih tahu tak? :( tak dapat jumpa sebab dia kena kerja. So, tadi aku dapat usya dia dari jauh jeh :/ tak dapat nak borak borak.. Tapi tadi baju kita orang sama warna hitam. Hehehe macam berjanji pulak :3

Tadi boleh pulak dia tak nampak aku :3 aku dah ada dekat depan pun tak nampak. Haishh dia ni rabun agak nya hahaha :P Time nak balik tuh baru dia nampak aku. Apadaa~ orang nak balik baru nampak. Serius time naik bas tuh rasa sedih gilaa :( aku rasa hari ni maybe last aku pergi pasar batu14. Lepas ni dah puasa memang tak pergi lah kot. Hmm tak dapat jumpa dia dahh :( Nak jumpa tunggu raya pulak. Hahaha puasa pun belum nak tunggu raya. Aduhh lambatnyaa. Hmm okay ahh stop sampai sini jeh. Nanti ada story aku share lagi :)