Monday 24 June 2013

Rindu Bie :'(

Hai and assalamualaikum :) Ni kali kedua aku update blog. Hehe free kann? boleh ahh update. Esok aku tak sekolah sebab sekolah tutup. Ni semua indon punya pasal :3 Ayoo menyusahkan orang jeh. Sakai betull! >< Okay ahh sebenarnya ni bukan topik utama. Aku nak cerita pasal pakwe aku :( Hmm aku rindu sangat sangat dekat dia. Dah 3hari dia tak online. Tak tahu lah sebab apa :/

Aku try call, text tapi tak boleh sebab dia off fon. Damnn! >< Dah lah orang rindu dekat bie. Bie pulak pergi off fon :( Bie, kenapa bie off fon ni? Sayang ada buat salah dekat bie ke? :/ Kalau sayang ada buat salah bie bagitahu lah. Jangan lah diam jeh. Sayang tak marah pun kalau bie jujur :) Ni kalau bie off fon lepas tuh tak nak share cerita dengan sayang baru lah sayang nak marah, Bie ada masalah ke?

Hari sabtu hari tuh sayang datang pasar. Excited nak jumpa bie tapi last last hmm sayang tak nampak pun bie. Sayang nampak kejap jehh :/ Lepas tuh bie hilang entah ke mana. Bie memang tak nak jumpa dengan sayang ehh? :( dekat ioi pun macam tuh jugak. Bie macam nak tak nak jeh jumpa sayang. Agak nya kan sayang jeh kot yang excited sangat nak jumpa bie, tapi bie tak nak pun jumpa sayang ni :( Serius sedih gila tak dapat jumpa bie dekat pasar sabtu tuh :(

Serius sayang rasa sayang jeh yang terlebih excited! tapi bie hmm :( Sayang bukan nya apa cuma sayang agak kecewa bila sayang yang over excited tapi bie tak. Susah lah kalau na meet/date :/ Bie mungkin tak nak kan? Hmm takpe lahh :') Okay last sayang nak cakap, sayang rindu sangat sangat dekat bie :') Tolong lah jangan off fon tuh lelama. Sakit tahu menahan rindu ni? :'/ Kalau sayang ada buat salah dekat bie sayang minta maaf. Maafkan sayang ehh? :*

Okay bye :) Iloveyouu so much Amirul