Sunday 23 June 2013

new blog for 2013 :)

Hai and assalamualaikum :) Korang semua apa khabar? Sihat? :) Lama gila lah aku tak update blog. Rindu gilaa gilaa :( Ni pun time aku free jeh aku akan update blog :) Dulu selalu lah update blog ni. Sekarang dah busy takde masa sangat. Okay aku berhenti update blog ni pun bersebab tahu? :) Nak tahu sebab dia apa? Hah okay aku cerita kan sikit.

Dulu memang aku rajin sangat update blog ni. Lepas satu kejadian aku terus tak gemar update blog lagi dah. Tahun lepas masa aku form1 aku ada update pasal birthday mamat ni. Just for wish him birthday :) Lepas tuh ada orang buat gosip cakap aku suka budak tuh. WTF -.-' kecoh gila lah masa tuh. Diaorang kalau pasal khabar angin ni percaya jeh. Padahal tak tahu cerita sebenarnya :3 Bila pergi sekolah semua pandang aku macam pandang tak puas hati. Memang time tuh rasa malas dah nak pergi sekolah.

Dah lama lepas kejadian tuh. Semua kembali agak normal :) Tapi masih ada mulut yang tak puas hati ni. Ada jeh cerita nak buruk buruk kan aku :3 tapi aku biar kan jeh. Mulut orang mana boleh kita tutup kan? last last orang tuh diam sendiri sebab dah kalah. Fikir aku kesah dengan semua yang dia buat tuh? Puihh ahh! Kau nak buruk buruk kan aku pun agak agak ahh. Aku tak cari pasal dengan kau pun kan? Sebuk nak jaga kain orang sedang kan kain sendiri pun koyak tak reti reti nak jahit.

Orang kalau buat jahat dengan kita ni, kita tak payah balas. Biar jeh dia. Nanti dia kena balik. Last last dia pun orang tak percaya dah. Kesian betul :p Tuh ahh suka buruk burk kan orang lagi, kan dah kena dekat diri sendiri. Tak payah nak sebuk sebuk pasal orang sedang kan kau pun tak sebagus mana! Orang kalau buat jahat dekat orang lain mesti ada balas. Cepat atau pun lambat ia tetap ada :)