Thursday 27 June 2013

Dia kembali :D

Hai and assalamualaikum semua :D hehehe i'm backkkk! Okay aku nak cerita pasal boyfriend aku yang hilang 4hari akhirnya dia kembali semula. Ada baca kan post aku yang sebelum ni? :) hang ni cek nak cerita pasal dia hilang.

Serius terseksa gila lah masa dia hilang tuh. Dah lah fon dia tak on, dengan tak online nya lagi. Tipulah kalau aku cakap aku tak cuak. Tanya kak aina pasal dia, kak aina pun cakap yang kak aina tak tahu. Serius cuakkk :( Memang masa tuh fikir benda lain jeh. Benda lain apa? hmm aku fikir yang dia nak tinggalkan aku. Okay aku cepat fikir bukan bukan kalau dia off fon lepas tuh tak online. Sebab aku takot kay takot benda yang dulu terulang semula.

Aku tak nak benda yang dulu tuh berlaku lagi. Sumpah aku cakap aku tak nak! >< Terseksa gila lah masa tuh. Dah ahh malas cerita pasal benda dah lepas :p hari tuh time aku sebuk online, aku tak perasan yang kak aina ada mention aku. Dia cakap yang fon mirul jahanam. Sekarang mirul ada dekat puchong. Yaallah memang terkejut gila lah time tuh. Patutlah dia tak on fon. Fon dia rosak rupanya. Dia tak online sebab dia busy dengan kerja. Hmm sumpah rindu dia gilaa ><

26 jun tuh mirul text aku. Assalamualaikum sayang. Sori la fon rosak. Hmm jgn lah cakap cam gitu. Bie nak g taw x taw mcm mane hmm nie baru siap. Bie really miss you sayang :'( okay sumpah aku nak menangis masa tuh. serius aku ingat dia off fon sebab nak tinggal kan aku. Hmm sorry kay bie sebab fikir bukan bukan :) sebab sayang tak nak kehilangan bie buat kali kedua. Terseksa gilaa! >< okay sekarang fon bie pon dah okayy kite boleh ah text dgn otp. Yeahhhh! :D suka sangat.

Hmm bie, lain kali kalau ada masalah bagi tahu sayang eh? jangan buat sayang risau lagi :) macam orang gila sayang bie tak online. tak mau buat lagi tauu? :* Okay ahh cukup jeh sampai sini. Nanti kalau ada cerita lagi aku share.

ILOVEYOUUUU SO MUCH AMIRUL :*